Training

Nu är jag klar med all träning för dagen, och fy tusan vad jobbigt det har varit.
Först gympa som sista lektion där vi körde innebandy och det var ju ganska jobbigt. Sen stressa iväg på dans, skitskojj som vanligt! Fick även reda på kläderna och det kommer bli grymmers!
Efter det cyklade jag hem fort och bytte om till träningskläder och löparskor. Sedan cyklade jag, Lydia och Lovisa till gutavallen. Där ifrån sprang in i innerstan, sen ner till hamnen och upp för hela gutebacken, benen gjorde så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men jag klarade det enda bort till tallunden utan att stanna.
Där körde vi lite back och intervall träning. Avsltuningsvis så sprang vi tillbaka till gutavallen, en himla omväg ;)

Nu är jag hemma och har ätit och duschat och är totalt slut i hela kroppen. Men det är skönt, och jag gillare! (Y)
Nu ska jag bara ta det lugnt sen blir det sängen!
Puss på näsan/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback