1 vecka!!!


Vid den här tiden om EXAKT en vecka smäller det! Vi ska typ samlas vid 9 på wisby strand eftersom vi ska testa ljud till mikrofonerna och sånt.. Åååh, det ska bli så grymt asså! Och nu återstår bara 1 liten ynka vecka kvar. Helgen går alldit snabbt.. Sedan så är vi i skolan måndag och på kvällen ska vi repa jätte mkt. På tisdag är vi lediga. Onsdag, torsdag går skit snabbt och på fredag är sista genrepet!
Hjälp vad fort allt går :)
Tror det bara är jag själv som orkar läsa allt det här. Förstår att ni som läser typ dör varje gång ni ser sånt här inlägg. Me eftersom det är min blogg och jag skriver vad jag vill så är det okej, haha :D

Nu: Frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback