2 dagar kvaarr!!!

Har under denna skoldag haft endast 3 lektioner, skit skönt! Började då med NP i fysik fram till lunch. Och det var ganska svårt, lär få typ högst G :S Sen skulle man planera nån labb också som var ännu svårare, så man bah; tack ni som har jag gjort dom här proven... -_-
Sen var det lunch, gympa och så avslutades dagen med tyska. Fick reda på mitt läsförståelse prov på nationella och jag hade räknat med typ VG men när jag fick tbk det så hade jag fått MVG-, 4 fel alltså! Var i chock resten av den lektionen kan jag ju säga! :O

Glosorna till i morron är framflyttade så nu blir det chillidill fram till träningen..

Nu återstår bara 2 hela dagar fram till lördag! OMG vad kul det ska bli! Har förvarnat mina klasskompisar att jag typ kommer gå och hyperventilera på fredag! :S Haha :D

pussssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback