Äventyr

Tjo! Sorry för dålig uppdatering men jag tänkte sammanfatta dagen nu lite snabbt om ni orkar läsa :)

Har iaf varit med Johanna idag. Vi började med att åka en sväng på stan där hon handlade bodylotion. Plus att det var nån demostration på öster som vi glatt deltog i (not! :D)
När vi kom hem så gjorde jag pannkakor till dom små barnen (Emma och Johanna) och kände mig som en riktig husmor, haha :) Vi spelade sedan kort och efter det gick vi ut och fotade i en skog. Det var jätte härligt väder och man känner verkligen att våren är här!
Vi skillde oss sedan åt och jag gjorde inte så mkt, satt lite vid datorn.
Vi har nu varit ute på ett litet äventyr och cyklat runt hela stan..↓

Det började med att jag övertalade Ellinor och Johanna att komma på dansavslutningen så mitt och Johannas mål när vi började äventyret, var att till sist skulle köpa biljetter på dansskolan..
Började med att cykla till Atterdags där Johanna skulle handla. Hon skulle då betala med kort och hade 200:- kontanter till biljett, alltså 50:- för mkt.. Haha, skit samma ;) När hon skulle betala med sitt kort så funkade det inte så hon fick betala med en av sina 100-lappar.. Skit! Som tur var hade hon exakt 150:- kvar till biljett och lite små irriterade cyklade vi därifrån. Genom hela stan kom vi fram till Ellinor där jag lämnade och hämtade lite saker och fick pengar till biljett.
När vi till slut nått vårt mål-dansskolan så kommer vi ner där och så säger han att dom har stängt. Vi ber då snällt att bara få köpa två biljetter men då visar det sig att han har slått ut kassan.. Jippie liksom.
Men sen säger han att om vi har jämna pengar så kan vi få köpa och som tur var hade vi det!! :D Eftersom Johannas kort inte funkade gjorde det alltså att vi kunde köpa biljetter idag.
Så nu har vi fixat 2 biljetter på hyffsad bra plats, nästan längst fram ;)

Fattar om ni inte orkar läsa allt med det var iaf vårt lilla äventyr..
Ni får lite bilder senare..
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahha, det var en bra sammanfattning. men du glömde en viktigt sak :)

2010-05-01 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback