Crazy

Godagens! Har inte så mkt att säga om skoldagen förutom att den har varit väldigt soft :)

Efter skolan gick jag hem och bytte om sen upp till dansskolan. Vi tränade hip hop med Sara, sjukt kul men så himla jobbigt eftersom man ger 110 % i alla danser och det är 3 danser efter varandra i ett medly ;)
När jag kom hem så städade jag, jätte skönt att ha det gjort kan jag ju säga :)

Mötte sedan upp alla vid lassis och vi började att traska mot mikaelas hus. Jag blir inte förvånad när Maja och Sofia helt plötsligt springer till en buske och slänger sig i den, så man förstod hur kvällen skulle bli.
Vi pratade en hel del om dansen men det blev väldigt mkt skratt också, haha så jäkla kul :D Världens bästa gäng liksom :) Vid 9 ungefär fick jag stjuss hem av Isabellas pappa.
Super härlig kväll men lite oseriös, höhö! Men det gillas det också..
Ni får lite bilder från kvällen :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du! Fan va jkul vi hade!

2010-05-07 @ 22:03:16
Postat av: Anonym

maja

2010-05-07 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback