Dance Dance Dance

God Kväll! Nu ikväll har jag inte gjort så mkt. Mest suttit vid datorn. Skönt att man inte har haft nåt plugg :)

Morgondagen kommer bli super, dans typ hela tiden-Love it! :D Men först är det skola som vanligt. Vi avslutar sedan dagen med en film och lite godis ;) Sen blir det att stressa hem och byta om för vid 4 ska jag befinna mig på dansskolan för att göra ett sista rep med alla danser med Sara. Sen blir det hem och städa eftersom mormor och morfar kommer på fredag.
Måste även hinna äta, hur nu det ska gå till.... Vid 7 ska jag sedan vara vid lassarettet för showgruppen ska träna igenom allt hos Mikaela under kvällen och hon bor nära lassis, skit skojj :D

Längtar alltså tills imorron! Hoppas bara skoldagen går fort :)
GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback