Dansshow 2010

Oj shit vilken dag alltså! Hade tänkt berätta om den så varning för mkt text ;)

Kom först dit vid 8.. Vi gick då upp på scenen eftersom vi typ var själva där, och körde igenom allt med mickar och sånt :) Var där ganska länge så vi skyndade oss upp för att börja fixa hår och smink..
Sagas mamma lockade och sminkade mig, skit snyggt ;) Men alla var ganska sega så typ halv 12, en halvtimme innan det började, satt Matilda med sitt halva hår lockat-great! Men det löste sig ;)
Sedan rullade allt på.. Hade 7 grejjer i första föreställning och jag fick stressa som en galning och sprang mellan numrerna.
Var skit nervös innan jag skulle sjunga men precis innnan jag började så släppte allt och det var så sjuukt kul! går inte att beskriva känslan av att stå där och sjunga och dansa och alla bara kollar på en, haha! As härligt :)

Mellan första och andra föreställningen så försökte alla plocka ihop sina saker i rätt ordning som man skulle dansa så det inte skulle bli svårt att hitta allt. Åt även lite, men var inte speciellt hungrig.. Sedan drog nästa föreställning igång och denna gång var det ÄNNU stressigare! Asså jag överdriver inte, men efter varje dans var jag tvungen att antingen rusa till lougen eller byta om bakom scen för att hinna med allt!
Körde disco och discopar med Saga på den sista föreställningen som gick as bra! :D
Sen var allt slut och vi plockade ihop våra saker och var helt döda allihopa!

2 timmar senare träffades vi igen, dock inte alla men dom flesta, för att dansa på 35-års jubileumet.. Det gick jätte bra och publiken var på topp!

Nu har jag kommit hem, duschat och varvat ner lite. Känner mig inte speciellt ledsen som jag trodde jag skulle vara. Förra året var jag ledsen för jag knappt hade varit med någpt på scen men jag har nog fått tillräckligt av det i år :)
Det har verkligen varit en super termin och jag har utvecklats jätte mkt..
Och sen har även själva gänget i showgruppen varit super! Allt har verkligen varit roligt varje gång för alla personer är så underbara♥
Nu får ni lite bilder fast det finns fler på facebook :)
















Fick även blommor för att jag har varit assistent och av mormor, morfar, mamma, pappa, emma :)





Kommentarer
Postat av: Emilia

Du var grymm Anna! ;d

2010-05-09 @ 14:47:10
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback