Fix dag!

hejsan!
Ursäkta för usel bloggning idag, men jag har haft annat att tänka på ;)
Vid 12 ungefär gick jag och Johanna ner till hamnterminalen och betalade biljetterna..
Sedan gick vi hem och upp för hela gutebacken i den kvava värmen-puuh!
Vi åkte sen till visborg och handlade lite inför imorron!

Nu på eftermiddagen har jag städat rummet och toaltterna, bäddat rent och packat kläder som jag ska ha inför i morron! Skönt att ha det gjort :))

Nu ska jag duscha sen laga mat.. Kommer sova hos Johanna ikväll eftersom vi ska upp tidigt med båten imorron.
Kanske blir det nåt inlägg därifrån under kvällen!
Pussss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Ja verkligen, jag tror att jag lägger in en stöt ;) Hej på dig förresten, var ett tag sen :D Hur är det snöggo?

2010-05-14 @ 19:37:52
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback