Jour

hejsan, dagen idag har varit skit skön. Började först med matte.. Sedan var det SO där vi bara såg film. Sen frågade Johan oss om vi ville stå i maten istället för två andra i hans klass, i utbyte mot en fika. Så jag och Amalia anmälde oss friviliigt, vad gör man inte för en fika liksom..? ;)
Så vi slapp 2 lektioner vilket var skönt. Var ganska soft att stå där, med lite musik i öronen funkar allt :)
Avslutade dagen med gympa där vi tränade redskap. Höll kvar handen för länge när jag skulle hoppa grenhopp så det kändes som jag stukade den men det känns bra nu :)

Nu pluggar jag lite tyska+engelska glosor som vi har till onsdag och torsdag. Ska vid 5 sticka iväg på sång också, sen blir det fotbollsmatch!

Lite bilder från dagen;










Lite bilder var det där!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback