Kväll

Kvällen har spenerats tsm med Ellinor. Kände att jag inte kunde sitta inne hela kvällen så jag frågade om hon ville hänga med på en cykel runda..
Cyklade först till maxi och köpte lite godis. Hittade sedan världens coolaste lekplats där dom hade en typ studsmatta liksom! :O As coolt jö :D
Sen bar det av till humlan där vi satt och gungade ett tag..
Till sist hamnade vi hos Ellinor och igen och kollade lite på datorn.
Mötte sedan upp Johanna för en promenad hem :)
Super mysig kväll helt enkelt!

Imorron är det späckat schema..
Första springtur, när jag väl har vaknat.
Sen blir det in på stan och kolla lite små saker..
Måste sedan plugga lite, tillsammans med Elliiiii :D
På kvällen åker vi hem till Maja och äter pizza och ser Avatar, som ingen av oss har sett :)

Måste därför gå och sova nu, så jag orkar med morgon dagen!
Hörs imorron..
Sov Gott♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter som en lyckad kväll! :) Vart var den där lekplatsen nån stans? :) Hoppas du får en bra dag:)

2010-05-22 @ 08:46:14
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback