Måndag

Hej!
Idag är det ju måndag. Tycker att det har gått ganska snabbt ändå. Såg på film på SO:n så det var najjs :))
Avlsutade med gympa och det var lite segt tyckte jag..

När jag kom hem så bytte jag om och sprang sen en sväng. Matchen ikväll var framflyttad därför jag sprang. Sjukt jobbigt måste jag säga.. Med spöregn och motvind är det kanske det enklaste att springa men jag kom hem tillslut iaf! Tog ett bad och nu sitter jag här....död..... Nej, men jag är ganska slut..

Kvällen blir lugn med lite SO plugg.
Hörs senare, lär nog bli några inlägg ikväll eftersom det blir en hemmakväll!
pöss

Kommentarer
Postat av: Jag, du vet vem

Woho, duktig Anna! :)

2010-05-31 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback