Staden

Hejsan! Idag har varit en ganska skön dag tkr jag :) På lunch rasten satt vi ute och solade, skit härligt :)) Kom även på grymma ordspråk, mohaha :D
På kemilabben gjorde vi studsbollar, skojjsigt! Så min syster fick en ;)

När jag kom hem så cyklade jag och Johanna ner på stan. Fikade på ringduvan-riktigt mysigt. Sen kollade vi runt lite.. Johanna hittade lite grann men jag kom hem med zeroo kassar.
När vi kom hem blev jag inlåst i cykel förrådet av Johanna, tack för den.. Hela kvarteret undrade nog vad vi gjorde :))

Bestämde mig sedan för att ut och springa lite, ganska skönt men det känns som min kondis har försämrats efter min förkylning men det är bara att träna upp den igen!

Nu; MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback