Uppe i varv

Just nu är jag helt galen känns det som! Är helt sjukt laddad till i morron och det är även övriga gruppen! :) Kom hem från dansskolan strax efter 6 och har varit där sen 3. Har kört igenom allting uppe där vid gamla signalen och nu tror jag allt sitter! :D Vi taggade som tusan och jag känner mig som sagt helt uppe i varv just nu! :)

När jag kom hem så plockade jag fram alla grejjer, ni får se bilder sen, sjukt mkt :O Nu ska jag snart äta sen sticka upp till affären med Johanna!
Sedan blir det att duscha och fixa sig fräsch till morrondagen.. vi ska vara där klockan 8 för att träna med mickar och sånt så vid fem i 8 kommer Sofia och hämtar mig! :)

Ni får bilder senare när jag har laddat in dom på datorn och lugnat ner mig lite;)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback