Stockholmsresan!

Okej.. Jag förstår att ni inte orkar läsa massa text så jag kortfattar resan!
Vi kom på båten, spelade kort, åt frukost och allt det vanliga..
När vi sen kom fram till stan så gick vi nästan direkt och åt på en urgod asiatisk restaurang där det var buffé så vi åt tills vi dog ;)
Sedan började vi då shoppa på riktigt.. Gick i dom vanliga butikerna, Gina, Monki, HM och alla dom! Hittade mycket snygga saker som jag fick med mej hem!
Under dagen hade det även hunnit blivit så grymt varmt! Seriöst, jag skojjar inte om det var 25 grader ute.. Folk gick liksom i shorts och linne :O
Vi var i chock kan jag ju säga.. Men det var super härligt fast lite jobbigt när man skulle prova alla kläder..


Dagen började lida mot sitt slut och vi drog oss mot centralen, tog bussen till nynäs och sem båten hem..
Resan var jätte kul och varm, hehe :)
Nu kommer 1000 bilder, enjoy;



















Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskad lördag <33

2010-05-17 @ 10:26:34
Postat av: Ellinor

Tre bokstäver... K U L ! :D

2010-05-17 @ 16:13:57
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback