Cup Kommunal

I fredags morse tog vi båten till nynäs. Efter det väntade en 2 timmars lång bussresa!
När vi kom fram fick vi våra rum och jag bodde med Sara, Lovisa och Hanna.
GALNA tjejer säger jag bara! ;)
På kvällen spelade vi match mot sörmland och vi förlorade med 4-1. Skulle egentligen spelat den matchen men fick så grymt ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag fick sitta på bänken hela matchen :(
Igår så vaknade vi och sånt sen åkte vi och tränade. Jag och Sara satt såklart längst bak i minibussen med våra snygga nya väskor som vi fick som luktade trollnylle, hahahahah! :D
På kvällen spelade vi match och förlorade med 8-0 men det var stockholm så dom var ju as bra.
Fick iaf spela och vi spelade på väärsta arenan, shit asså! :O

Idag så vaknade vi sen packade vi ihop och åkte mot båten..
Har haft en suuper rolig resa och alla människor som man har haft runt omkring sig har varit underbara :)
Nu kommer lite bilder:








                               


Kommentarer
Postat av: sara

haha! Ditt trollnylle ;)

2010-11-07 @ 21:23:52
Postat av: Moaa :D

är ni ute nu? :/

2010-11-08 @ 12:34:16
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback