En sak är klar

Alltså en sak är klar iaf! Jag kan inte vara hemma en dag utan att vara rastlös. Trodde det skulle bli en skön eftermiddag och visst det har det väl varit men det kryper ändå i benen på mig. Vill typ ut, träffa nån eller något! Tillslut var jag tvungen att smsa Ellinor och höra om hon ville göra nåt men hon hade så mycket plugg..

Nåja, imorron är det både sång och älsklings disco :) Det gillar vii!! :D
Jag förstår verkligen inte folk som bara går hemma hela dagarna, får man inte det lite tråkigt efter ett tag...??

rastlös cheeyy!!

Kommentarer
Postat av: Emiiiiilia

Anna! Jag håller med dig, hur fan klarar dom sig? Man vill ju göra något, annars blir man rastlös och på dåligt humör! :D haha. Inte bra liksom.

2010-11-30 @ 21:26:05
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Lyckost dig som får vara rastlös... ;)

2010-11-30 @ 22:25:13
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback