plugga?? NEJ TACK!!

Hej!
Ganska intensiv dag idag. Kaos på engelskan bland annat, men det löser sig ;)
Efter skolan stannade jag kvar och skrev en snabb grej på svenskan. Cyklade sedan hem och började smått att plugga. Försökte ta tag i tyskan men den är jätte svår så jag har bestämmt mig för att låta den vara till fredag då vi har läxan, och skriva det som ska när vi går igenom dom rätta svaren...heh.. men sån är jag ;) Nej men asså jag har försökt att klura men det går liksom inte!
Ska även träna engelska och så smått börja läsa igenom teorin på idrotten.

Vid 4 ska jag iväg på utv. samtal och sen vid 19.40-21.00 är det DISCO! Har haft 2 veckors upphåll eftersom Sara varit i Thailand och det har varit alldeles för lång tid.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback