Blue

Hejsan :)
Har under eftermiddagen tränat lite dans på dansskolan. Vi ska dansa på ladies matchen på lördag så vi har övat massa till det. Jag ska dansa hip hop, disco och discopar :) Det ska verkligen bli jätte kul!
Nu ikväll har jag tagit det lugnt, målat naglarna, sett på TV och sånt.

Imorron är det som sagt sovmorron, så jäädra skönt. Men sen har vi en bokpresentation på engelskan som jag ABSOLUT inte ser fram emot.. Alla har typ skrämmt upp en om hur pinsamt och svårt det kommer vara!! :S
Men vi hörs i morron :)
PÖSS


Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Jag gör dom i antingen Photoshop eller så kan du använda Photoscape, går att ladda hem gratis, sen så går man på "anigif" och så väljer man ut bilder och sen så sparar man, sen är det klart! :D Supersmidigt! Tack detsamma! :D

2010-10-21 @ 21:50:39
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback