On and On

Började dagen med matte där jag jobbade typ 25 tal, jäklar vilken fart jag hade, haha ;)
På svenskan blev det däremot inte så mycket jobb eftersom vi fattade inte vad vi jobbade med :S
Avslutade med gympa där det blev fotboll :)

Har nu skickat mitt fördjupningsarbete till min lärare och skall göra klart samhällsuppgiften och läsa klart min engelska bok som snart är utläst! :D Puh vad skönt......eller inte.. för vi har en bok på 500 sidor på historian! Himla skojj det där att lärarna slänger på oss 3 ton med böcker -_-

Ikväll blir det dans men jag hinner inte fotbollen :/ Så det blir hem och chillaa! :)
PÖSS


Kommentarer
Postat av: Moaa :D

va går du för linje förresten =)?

2010-10-18 @ 19:02:29
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback