Sverige

TJO!
Skoldagen idag har varit ganska kaosig. På tyskan så var det väl inget speciellt men på engelskan så blev det rörigt med vårt projekt för vi vet inte hur mkt tid vi har att göra klart det på och bla bla.
På svenskan däremot var det ännu kaosigare för ingen gjorde typ nåt för det pappret vi fått var ganska svårt. Sen som sista grupp hade jag, Arvid och Farre bokredovsning för våran lärare vilket gick galant :)

När jag kom hem var det bara att äta lite sen sätta sig med samhällskunksapen. Vi har nämligen prov på Sverigens statsskick. Alltså riksdag och regering. Även om jag hatar politik så har jag förvånanade nog lärt mig det mesta och förstår allt vilket känns jätte bra :)

Najj, nu ska jag sluta skriva.
Ska snart iväg på rep av vårens danser för vi ska dansa dom i helgen på massa matcher :)
Sen blir det sång och disco.
Slänger in en dagens outfit så hörs vi nog sent i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback