Sweet Dream

Hej!
vid 11 idag stack jag bort till dansskolan för att dansa lite. Vi blev koreograferade av en proffs koreograf och så skulle vi dansa till den. Det var sedan som en liten audition för att bli uttagen och dansa på en julshow :)
Skulle vara jätte kul att komma med men det är bara 4 stycken som blir uttagna, så det är ganska svårt!

När jag kom hem åkte jag, mamma och emma lite ärenden. Köpte bland annat nya galgar till min garderob och när jag kom hem rensade jag den. Har nu fått en översikt av vad som behöver inhandlas imorron i sthlm :) Har massor av tröjor, toppar och tunikor så lite snygga byxor behövs!
Nu ska jag nog ta det lugnt fram till maten sen blir det att träffa tove en liten stund, skojj :)

vi hörs senare!
PÖSS


Kommentarer
Postat av: kan du svara?

hej ! Vad heter det programmet som du fixar din header på och så att du får så fina texter och så?

2010-10-28 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback