Cut

Idag fick jag äntligen klippa mit slitna hår. Asså seriöst, jag har aldrig haft så slitet hår! Pågrund av min plattning så har väl det varit en bidragande effekt på de slitna topparna.

Annars har jag hunnit med 2½ timmes dans. Pjuh, nu sitter Nualas dans.. Var lite orolig i början :)
En fotbollsträning är också avklarad, där ingen hade underställ eftersom det var så varmt. Solen verkligen brände, härlig känsla det där.
Övningskörde sen med mammi. Fick börja blinka idag, ajj seriöst, nu är det en till sak man ska hålla reda på.. Skjut mig väl :S
Nej men det är verkligen grymt kul att köra och nu i vår ska jag köra as mycket, för att göra framsteg varje gång :)
Nu blir det filmmys!


WOHO!! Nyklippt hår :)
Btw, i morron kommer min KAMERAAA!! :D


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Detta inlägg får defintivt fäm av fäm toasterns. Superfrächt! :) <3

2011-04-18 @ 22:37:56
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback