Don't stop, keep going

Det har varit en fullspäckad helg då jag knappt hunnit med att vara hemma. Därav ingen bloggning.
På fredag började träningslägret med ett friskis pass. Intensiv faktiskt, men det var kul :)
Resten av kvällen bestod av mat, skratt och tävlingar. På lördagen var det att gå upp tidigt för ett badmintonpass i rackethallen. Efter det var alla döda så vi tog oss en powernap innan det var dags att bege sig mot rävhagen.

Spelade första halvleken mot IFK som kändes bra. Duschade snabbt och så stjussade mamma mig till dansskolan. Åt lite mat som hon hade med och tränade grease dans innan avfärd mot Fröjel. Lilla Vera fyllde 75 så vi dansade för henne, höhö!
Maja sov sen hos mig och på kvällen tog vi bara det lugnt och såg film. I förmiddags såg vi massa dansavslutningsfilmer och blev grymt taggade till årets dansavslutning, innan hon åkte hem.

Har sen pluggat idrott och läst min engelska bok. Hann även med en springrunda i motvind, mm vad härligt!
Snart kommer grannarna på mat..


Taggade brudar på träningsläger!

Gulliga tjejer i prickiga klänningar innan avfärd mot Fröjel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback