Secret combination

God Kväll!
Jag och min syster har varit väldigt osociala mot varandra och suttit med varsin dator i famnen. Knappt sagt något till varandra, med tvn på i bakgrunden. Åh, härlig lördagsstämning liksom ;)
Nej men det har varit mysigt!
Är grymt trött eftersom jag var uppe redan 8 i morse. Kommer nog därför gå och lägga mig snart, och ta en låång sovmorgon i morron :)

Morrondagens planer är att kanske träna med Teresia på dansskolan.. På tal om Teresia, så har hon beställt ett par sjukt snygga tävlningsbyxor vi ska ha ikväll. Ojojoj, jag dör för att dom är så snygga ;)
Tyvärr kommer jag inte visa bild föränn tävlingen om 2 helger, tihih, så taskig är jag.
Nej men sen vill jag ut och springa i morron också, om vädret tillåter. På eftermiddagen så finns det lite oklara planer, men mer om det i morron :)
PUSS och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback