Shit happens, life goes on

Har under eftermiddagen hunnit med dans. I löööööv att dansa, för er som inte visste det.
Och nu är det 2 heeeela veckors uppehåll, hur ska jag klara mig??
När jag kom hem så hörde jag av mig till Ellinor och vi gick ut en sväng. Behövde prata av oss lite så det var skönt.
När jag kom hem beställde jag mitt grymma iphone skal. L to the ängtar tills det kommer, men det lär dröja ett tag för dom höll på att göra om med leveransen, osv osv osv.

Nu har jag iaf plattat håret och gjort mig klar för att sova. Ska välja kläder till i morron innan det blir att hoppa ner i sängen med min braiga engelska bok. Jag gillar den faktikst, jag som aldrig brukar gilla böcker man blir påtvingad att läsa i skolan :)


Sånna här fina bilder tar Ida på mig i skolan, och snäll som hon är så kommer dom upp på facebook också.
Hon är för go den tjejen...

Kommentarer
Postat av: idabästa

hahaha yeah!!!!!

2011-04-05 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback