Sold

Ännu en dag avklarad och ett steg närmare lovet!
Efter skolan så cyklade jag hem. Gjorde mig en pastasallad att ha med till dansskolan. Började sen laga mat till min familj. Kyckling gryta, ris och broccolli. Ojj vad duktig jag är :)
Kilade iväg till dansskolan där vi tränade med showgruppen sång + dans. Hallelujha vad bra det kommer bli om vi verkligen tränar på detta :)
Efter det så tränade jag och Teresia hiphop och så snackade och åt vi, lite mysigt sådär!

Har även fått min kamera såld idag så imorron blir det att beställa min fin fina kamera som jag har kollat på väldigt länge :) JIHA!!
Nej, har inte tid att sitta här.
Min underbara säng väntar...


puss på den ♥


Kommentarer
Postat av: Trogen kommenterare.

Kul att du fick den såld :)

2011-04-13 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback