Sunday

Runt 2 mötte jag upp Teresia på dansskolan och vi tränade lite olika danser. Efter det så var jag ute och sprang. Lite jobbigare än igår men skönt när man har det avklarat :)
Under kvällen har grannarna varit på mat och jag har precis kommit hem efter att ha åkt med vår granne som övningskör. Sist jag åkte var jag livrädd när jag satt bak i bilen eftersom han nyss börjat köra då men nu hade han blivit en aning bättre ;)

Imorron vid 10 kommer jag vara på dansskolan för att träna Nualas dans. Minns ni på sportlovet när vi var några stycken som blev koreograferad av en från Australien..? Vi ska iaf imorron öva, öva, öva  i morron på den dansen så det sitter till dansavslutningen :)
Hörs i morron!
PÖSS

Några dagar till sen är den min sen. Då lär det bli MYCKET bilder på bloggen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback