Back to reality

Sommarlovet är över och en ny termin i skolan har börjat. Kändes ganska hemskt att det var sista dagen av sommarlovet igår med tanke på att jag skulle gå från 8-15.30 idag. Första dagen, hallå liksom!!?
Hade lite fel där.. Dagen har varit hur bra som helst! Först info om det mesta sen började vi direkt. Fick redigera en film och efter lunch fick vi spela in en egen film. Verkligen hur kul som helst och jag vet inte hur många gånger vi fick ta om alla scener.
Men sjukt kul var det iaf :) Ser fram emot att få jobba med denna klass i 2 år!

Nu är jag hemma.. Ska väl äta lite snart sen sticka iväg på träning.
Mitt halsont är borta vilket är skönt så jag verkligen kan börja träna nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback