Brons

Igår morse så avslutades P18 cup. Vi hade tagit oss så långt som att vi skulle spela om 3:e 4:e pris mot Stenkyrka som vi tidiagre hade spelat 1-1 mot. Vi började iaf jätte bra och efter 10 minuter ledde vi med 2-0. Matchen slutade 4-0 vilket resulterade att vi fick brons. Mycket härligt slut må jag säga :D

Idag har jag vart på ett litet ärende med pappa på förmiddagen. Resten av dagen har jag solat. Ska städa lite nu sen äta lite innan match. Klockan 19 ska vi spela mot Graip- sjukt taggad! :D


Kommentarer
Postat av: Siri

Sv; haha, tackar! fast man lär sig faktiskt väldigt fort, när man väl försöker! ;) jo, det ska bli kul, och jag är jäkligt taggad på media! :))

2011-08-13 @ 05:39:05
URL: http://siril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback