Ett dygn med SP10C

Har haft en riktigt mysigt och väldigt roligt dygn tillsammans med min nya klass. Vi har i stort sett hela tiden spelat in film i våra grupper och redigerat. Igår kväll samlades vi några tjejer i vår stuga och myste till det med ljus och satt bara och snackade. Runt 2 slocknade vi och halv 8 i morse gick vi upp.
Vi såg allas filmer-sjukt bra och sen tog vi bussen hem runt 11 :)

Efter en välbehövlig dusch så gjorde jag mig lite lunch innan jag mötte Mathilda och några andra tjejer på skolan. Vi cyklade ner på stan och gjorde massa ärenden. Fick min lön igår så jag kände för att shoppa loss lite.
Är gaaaaaaaaaalet nöjd med mina inköp, känns underbart :)
Lägger in bilder senare, ska äta nu!
PÖSS


Bild lånad från http://siril.blogg.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback