Grattis Mamma♥


Grattis älskade mamma! ♥

Gud vad jag känner att jag har fått mycket gjort idag även om klockan bara har passerat 12.
Gick upp i god tid och grattade mamma. Började sedan städa hela mitt rum som jag inte har gjort på hela sommaren. Dammade och våttorkade. Flyttade över grejer från mitt till Emmas rum och bäddade i min soffa och min säng för mormor och morfar som kommer idag.
Städade sedan båda toaletterna.. Har precis kommit hem från en lätt joggingrunda eftersom vi har egenträning idag.
Ska hoppa i duschen nu, äta och chilla lite innan det blir dags för jobb vid 2. Direkt efter jobbet blir det middag med familjen och mormor och morfar.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback