My closet


Tänkte visa lite kläder från min garderob, kunde kanske vara lite kul och se :)


En byxdress från en affär som heter Pimkie. Jag köpte den när vi var i Tyskland tillsammans med fotbollslaget.
Alla var typ kära i den affären eftersom det fanns hur mycket fina saker som helst :)

En söt klänning från Vero Moda. Köpte den i somras och den var dessutom på REA.
Tycker väldigt mycket om den och brukar även använda den som linne genom att ha den nerstoppad i byxorna :)

En kofta/tröja som jag inte använt så mycket faktikst. Tycker den är riktigt fin och ska börja använda den mer.
Köpte den i någon affär i Luleå i vintras tror jag :)

Åhh, min absoluta älsklingtröja! Köpte den nu i slutet av sommaren. Hade sett den och blev helt kär och gick sen och köpte den någon vecka senare :) mums på den


Kommentarer
Postat av: Emilia

Så mycket snyggt du har tjejen! Blir helt salig. :)

2011-08-28 @ 00:12:28
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback