Sorriii

Jag vet att min blogg uppdatering har varit väldigt kass men ärligt talat så orkar man inte blogga på sommaren.
Sommaren, som förövrigt är slut om typ exakt 1 vecka. Får en tår i ögat av bara tanken faktiskt :(
Men aa, what to do!!? Ska ju till Rhodos snart ändå och då är det ju sommar igen :)

Har slutat jobba och dagarna är ganska chill faktiskt. Igår sov jag hos Lovisa- mysigt mysigt.
Idag har jag stekt lite i solen och tränat fotboll. I morron blir det att träffa Sara och Lovisa och kanske åka och sola någonstans om vädret tillåter. Sen på kvällen ska jag, Lirre och Lovisa till Gutavallen och se DM finalerna :)

Jooo, en annan sak... Om typ någon vecka ska vi börja göra om mitt rum. Iiiihhhh!! För er som har sett det kan ju liksom bekräfta att ja, det kanske inte är det finaste. Ellerr asså jag tycker iaf inte det.
Ska tapetsera om, köpa ny garderob, ta bort soffan, skaffa en snygg bokhylla... Und so weiter :D

Men hejdå!


MM, I lööööv min nya tröja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback