Alltså brukar ni också få för er att ni ser uttrar?

Är nu hemkommen från dansen och har duschat osv osv.
Innan så kommer galna Agnes med sina kommentarer bah; Brukar ni också få för er att ni ser uttrar! Fett seriös va hon också! Asså ni fattar inte vad jag dog när hon sa det. Jag och Teresia typ vek oss av skratt, hahaha :D
Kass humor vi har!! ;)

Från det ena till det andra..
Vem är det som börjar 9.45 och slutar 11.00 i morron då???? Jo, JAG!
Shieet vad nice liksom :)
Aja, nu ska jag fortsätta geeka computern sen se TV!
Se yaaa!


Galen tjej det där! ♥


Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHAHAH fan vad härligt regnbågssprakande kul!!!!! :D blir helt glad. CRAAAAZY. DU kan va galen kvinna! :D hihihiihh PUSSSSSSS snyggve

2011-02-09 @ 22:07:48
URL: http://lorehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback