En hemmadag

Bestämmde mig igår kväll för att stanna hemma idag!
Hade nog feber så jag tog det säkra före det osäkra :)
Dock så hade jag lite beslutsångest ifall jag skulle gå eller inte för det blir så jobbigt att missa massa grejer i skolan. Som tur var hade dom bara en klok lektion så det var lugnt!

Börjdade morgonen med en frukost framför tv:n och One Tree Hill.
Gjorde sen klart min engelska och satt sedan lite framför datorn.
Fick sen för mig att börja baka så det blev jätte goda choklad muffins med vit choklad, mums :)
Ska göra en ansiktsmask och frächa upp mig lite för att kunna gå till sången sen vid 5.
Måste komma ut känner jag, för en hel dag hemma är inte min grej.
Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback