Flex Dans Cup

Danstävlingen var hur kul som helst! Dansade ju discosingel för första gången och det var kul, fast jag ver ganska nervös. Fick även varning för att jag gjorde för högt hopp, upps!
I par gick vi till semi så det kändes bra! Visby Dansskola tog även hem några få pokaler så det var kul. Nu taggar vi nästa tävling 19:e mars :)
Har skrattat sjukt mycket under resan med underbara personer så jag saknade dom så fort jag lämnade dom nere vid båten :(
Kommer kanske nån film när jag dansar singel, fats jag vet inte hur många som vill se...?
Sen så kan jag lägga upp par filmen när jag får den från Sofia :)


Ser ni mig där bak..? ;)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Varning för att man hoppar för högt!? Det var det värsta... :)

2011-02-21 @ 21:55:56
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback