Hur ska jag hinna allt...?

Puh, äntligen lov! Men känner dock att jag knappt får ihop miitt liv.
Direkt efter skolan träffade jag Ellinor. Vi begav oss till dansskolan där vi tränade inför imorron och stackars Ellinor fick kolla på!
Cyklade hem tidigare pågrund av att jag tyckte synd om henne sen hem till henne. Har ikväll ätit gott, pysslat om varandra, skrattat och massa annat. Det var verkligen hur länge sen som helst vi hade våra fredagsmys kvällar, vilket jag har saknat ♥

Nu blir det att packa väskan inför morrondagens tidiga fotbollsträning. Avlutar den klockan 11 och klockan 12 ska jag vara på wisby Strand. Hur ska jag hinna åka hem, duscha, äta och fixa allt på mindre än en timme...?
Får se hur det går!
Önska mig lycka till.
God Natt


Puss på dig fina vän!


Kommentarer
Postat av: Elli

<3 <3 hoppas att dansen gick brabra idag! :)

2011-02-26 @ 22:31:11
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback