Morgondagen

Har nu pratat med Sara om det sista för morrondagen! Nu hoppas vi för allt i världen att vår tidsplanering håller och att vi får ordning allt som ska fixas!
På 3 timmar ska jag/vi hinna:
Upp till grannen och låta Akexandra platta mitt hår
Baka
Duka ute i lokalen och inget är fixat än sålänge
Laga mat, vill säga, hacka massa grönsaker, göra såser osv.
Fixa oss det sista innan dom kommer!

Aa, så det är ganska mycket, men med bra flyt ska det nog hinna :)
Vi ska bjuda på mat, efterrätt sen godis och sånt! Sen ska vi bara ha det galet kul :D
Längtar verkligen..
Men nu ska jag nog se lite TV sen sova för att ladda inför i morron.
Tror inte jag hinner med nåt inlägg då så vi hörs på lördag, med förhoppningsvis massa bilder :)
PÖSS


Mm så snygga vi är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback