Oj vad duktigt!

Slutade redan 12 men vi var några som var kvar och skrev en svenska grej! Puh vad skönt att få det klart säger jag bara.. Har haft det i bakhuvet hela tiden och aldrig fått det gjort och så nu är det fixat-awesome :)
När jag kom hem gjorde jag lite matte tal innan jag och Sara åkte på Willys och handlade till fredag. Vi ska ha en tjejmiddag, några tjejer från laget och vi ska äta och sånt. Temat är glamour, så det ska bli jätte kul :)
Kom hem för ett tag sen och gjorde klart matten vilket också var skönt!

Vid 19.40 är det disco och jag säger bara t to the agga :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad du är duktig gumman. Fokus på plugget och gör undan arbeten och hinner med all träning. Puss på dig!!

2011-02-02 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback