Saturday

Min lördag började med fotbollsträning. Direkt efter det bar det av till Wisby Strand. Pigge hade fyllt år och hade en jätte stor fest. Sen var vi några som dansade, vilket var super kul :)
Lilla Sofia fyllde även år så under lunchen firade vi- Emu gänget (intärnskämt) henne med tårta :)



Efter det skyndade jag hem, duschade och fixade i ordning lite.
Runt 6 kom Mathilda. Vi beställde jätte god Thai mat och åt det. Under kvällen så gjorde vi även gino, fast med mörk choklad. Det blev gott fast vi hade kanske lite mycket choklad, heh! Dukade även upp lite annat godis och såg sen en Wallander film vi hade hyrt. Fast jag somnade ett antal gånger, hih :)
Idag fram till halv 3 degade vi oss innan det var dags att bege sig mot form där vi hade as jobigt pass, fast det var skönt efteråt.
Har iaf haft det jätte trevligt med min fina vän, vilket måste göras om :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback