Svar på frågestunden


MATHILDA
Vilket är ditt drömresemål, varför? :) <3
Mitt dröm resemål har alltid och kommer alltid vara Thailand. Jag sa till mamma att jag hade som mål att komma till Thailand innan jag fyller 18 men jag tror inte det! Ska som sagt till Grekland i höst vilket ska bli super kul :)
Varför just Thailand är just det varma klimatet. Har aldrig fått uppleva sånt klimat plus att jag älskar värme!

IDA
Kan du komma hit och städa mitt rum?
Haha, jo visst Ida ;)

YOU KNOW WHO; JOHANNA
Vad är det bästa med mig?
Snäll, skrattar ofta, tar fina foton :)

JOHANNA
Varför ska du välja media i 2:an? :)
Först och främst för att jag gillar att skriva, tidningsartiklar till exempel. Och är ganska intresserad av allt som har med media att göra :) Ett plus är ju att man får fota och spela in film också vilket jag också älskar, så det känns super bra :)

ANONYM
Skidresa eller solsemester?
Skit svår fråga eftersom jag älskar båda!
Men jag om jag då var tvungen att välja så tar jag solsemester :)

EMILIA
Hur ser den perfekta killen ut? ;) Hur tror du ditt liv ser ut om sådär 10 år? Och en sista fråga, hur länge till tror du att du kommer hålla på med fotboll och dans? :D Puss <3
Han ska inte vara egotrippad och tänka på andra. Omtänksam och beskyddande. Han ska liksom inte vara för oartig så min familj och vänner inte gillar honom. Fina ögon och snygg kropp, haha :)
Hmm, hoppas jag har ett jobb, eller så utbildar jag mig. Bor tillsammans med nån eller själv i en liten lägenhet här på Gotland eller på fastlandet :)
Jag tror nog jag kommer hålla på med båda sakerna fram till jag slutar gymnasiet iallafall för så mycket brinner jag för det. Sen vet man ju inte vad som händer efter, om jag flyttar eller börja plugga osv!

EN SOM UNDRAR
Vad gillar du för musik?
Jag har faktiskt inte någon speciell idol inom musiken. Lyssnar på mest spelade låtar på spotify och på det som går på radion ;)

MR. E
Vilken är din absoluta favoritfrukt? :) Bra blogg!
Hmm.. Banan eller äpple tror jag! Perfekt när man är lite småhungrig, haha :D

JOSEFINE
Hur ser en underbar dag ut för dig? ♥
Sover tills jag vaknar men inte allt för länge. Äter god frukost tillsammans med familjen och packar sen ihop saker för en dag på stranden. Solar och badar hela dagen och kommer hem lite brunbränd. Äter sen en god middag tillsammans med vänner och avslutar dagen med skrattattacker och mycket prat :)

SARA. W
Vad vill du bli när du blir stor? :)<3
Just nu har jag ingen aning om vad jag vill bli! Kanske nåt inom media men ändå lärare! Aa, så vi får se :)

ELLINOR
Om du fick 10.000 svenska kronor, bara sådär helt random. Och du hade en dag på dig att spendera dem, vad hade du köpt då? :)
Först hade jag lagt undan några tusen! Och resten hade jag faktiskt shoppat för, haha! Gjort om mitt rum, köpt nya saker till det och sen köpt massa kläder, höhö!

HEDVIG
Vad tycker du är roligast, fotboll eller dans?:) <33
Åh, skit svår fråga! Kan faktiskt inte säga, tycker båda är lika kul, om jag får vara tråkig och svara så :)

FANNY
gillar du att va med dina vänner och ha fest med dom? TACK FÖR SENAST OCKSÅ!! <3
Haha, ja Fanny det gör jag! Mina vänner betyder allt för mig och jag har alltid kul med dom :)

ANNA
vad värdesätter du högst i livet?
Det som betyder mest för mig är mina vänner, mina familj och dans+fotboll.
Utan mina vänner vet jag inte vad jag skulle göra eftersom dom alltid finns hos mig och gör mig glad hur jag än
mår! Min familj förstår mig och peppar mig vid olika saker och dom är det bästa jag har!
Även fotboll och dans betyder allt för mig. Varje gång jag gör något av det är det det som gäller och det gör mig alltid glad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback