Who's that chick?

Slutade 11 idag, gud vad härligt :)
Åt då mat innan jag, Ida och Daniel gick och pluggade. I hela 2 timmar blev vi sittande med plugg. Okej, vi kanske inte pluggade hela tiden men mycket blev gjort :)
Runt 2 gick jag hem och sitter just nu och skriver på min samhällsinlämning, fett booring. Men vi har fått gjort ett eget företag så det är ganska kul ändå :)
Laddar även över lite dansfilmer och lite nya låter på iphonen till i morron!
Ska snart dra iväg på dans som börjar 16.10 sen måste jag hem och packa och fixa allt inför i morron!
Måste förbi affären också och köpa godis och lite mellis till i morron. Vi har filmfestival så vi ska se film hela dagen, därav varför jag ska köpa godis.
Vi hörs sen :)



Lite bilder från vår fina pluggstund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback