Leeedig

Har jobbat nu 4 dagar och får nu 2 dagars ledighet innan 6 dagars jobb väntar. Det bästa med att jag jobbar 6 dagar är att jag sen blir ledig 6 dagar i rad- woho på den säger jag bara :)
Har jobbat i caféet dom har dagarna och det är ju verkligen sååå mycket roligare än att vara i städet.
Börjar verkligen få in rutinerna på alla beställningar och kan göra dom typ självständigt-haha!

Nu håller vi alla tummar och tår för att vädret ska bli fint i morron.. Ska nämligen bege mig mot fårö och sudersand med mamma, emma och några kompisar. Förra året var det ju bara molnigt när vi var där!
PÖSS


 


Kommentarer
Postat av: disa

Åhmen tack så mycket och detsamma kära arbetskamrat! :D:D

2011-07-27 @ 18:27:12
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback