S for summer

Hej!
Helt plötsligt ibland kan jag få lite små ryck och skriva ett inlägg. Nu på sommaren orkar man inte uppdatera lika mycket och nu har jag typ inte bloggat på 1 vecka! Ändå är det folk som kollar min blogg varje dag.. Stackars dom eftersom dom inte får några inlägg liksom!

Efter att jag varit sjuk för cirka 2 veckor sedan så har jag jobbat ganska mycket. Umgåtts med vänner så mycket jag har kunnat. Spenderat tid i stugan och lite andra små saker. Spontana grejer som hör sommarlovet till :)

Idag har jag iaf jobbat.. Började vid 10. Idag stod jag första riktiga dagen i caféet.. Åh vad kul det var! Även fast det var stressigt och jag var nervös i kassan osv.. Tiden gick snabbt och helt plötsligt var det time för stängning.. Eftersom vi bara var tre kvar så erbjöd jag mig att stanna kvar och stänga tillsammans med dom, vilket uppskattades :)
Ikväll har jag varit med några från laget borta på P18. Snackat, spelat lite fotboll och brännboll-mysigt!
Är sjukt trött och ska faktiskt sova snart tror jag.. Imorron börjar jag 1, skönt med lite sovmorron!


Yesyes, kneippbyn har hunnits med denna sommar.. Hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback