Sjuk mitt i sommaren

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit sjuk. Det är knappt man tror sina öron men det är sant. Skrev ju att jag bara var krasslig i halsen i mitt förra inlägg men efter det så fick jag värsta febern. Har haft 39 graders feber nu i veckan. Sjukt jobbigt.. Jag är liksom aldrig sjuk så blir jag det mitt i sommaren liksom- kult liv där!
Var iaf hos doktorn med mamma och jag fick hostmedicin och alvedon utsrkivet. Skönt att det inte var pencilin eftersom man måste ta det i över en vecka typ. Hade aldrig klarat det!
Idag är det iaf första dagen jag går feberfri, även om jag äter alvedon.. Var på stan med mamma-mys. Åt på H10 och gick sen och kollade lite på stan. Riktigt mysigt med bara mamma-dotter-dag :)
Ikväll är det ju Sverige-Japan så jag ska hem till Lirre och se matchen tillsammans med några andra från laget.
Blir så sjukt taggad till och spela och snart är det bara 2 veckor kvar till P18 cup, woho :)
Ska försöka bli bättre på bloggningen! Kommentera vad ni tycker jag ska skriva om så blir det roligare för både er och mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback