Tyskland med bästa laget!

Är nu hemkommen från Tyskland och en helt underbart grymmt kul resa. Asså seriöst, jag tror jag aldrig har skrattat så mycket jag gjort under dessa dagar! Eftersom sömnen inte varit den bästa så har vi varit övertrötta och därför skrattat åt allt :)

Det som har varit sjukt tråkigt är att jag blev sjuk påvägen ner. Kände mig inte alls bra, typ hängig och sånt. Fick typ värsta febern och sån himla hemsk huvudvärk. Usch, jag mådde verkligen sjukt dåligt. Det resulterade i att jag inte kunde vara med på matchen mot Wolfsburg som vi förövrigt vann, och jag kunde inte vara med på dom två träningspassen vi hade. Sjukt tråkigt men jag kunde ju inte göra nåt åt saken. Har fått levt på ipren och alvedon hela veckan vilket har gjort mig piggare :) När man även har ett sånt himla härligt lag så kan man ju inte vara annat än glad i deras närvaro.
Såg ju även Sverige-USA matchen. VM alltså... Så jäääkla häftig upplevelse verkligen. Åh vad kul det var!

Så som sagt, en alldeles grym resa i 5 dagar som nu är slut. Hostar fortfarande och så men febern är nog borta. Imorron blir det lång skön sovmorron i min egen skööna säng!!


Helt otroligt vad dessa människor är underbara!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Häärligt! Tråkigt att du varit hängig, hoppas du piggnar till snart och kan fortsätta njuta av sommaren! :D

2011-07-11 @ 09:29:00
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback