5 days

Nu väntar hela 5 dagars ledighet!!! G U D så skönt säger jag bara!!
Gjorde även mitt sista NP i tyska idag. Muntlig del, gick helt ok..
Efter skolan så kom jag hem och har fixat massa grejer. Sånna där saker som man bara vill ha gjort. Typ ringa massa samtal och lägga in låtar på mobilen, haha ;)

Tränar också som en galning på gruppdansen. Ska ju hoppa in och dansa med dom på tisdag på kenippbyn och eftersom jag inte vill göra massa fel så har jag tränat galet mycket.
Vid 17.20 ska jag på affrodans med M och S. Som vanligt! Sen efter det ska jag hem och duscha sen träffa Ellinor en stund. Var ett tag sen bara hon och jag träffades :)


Här är videon från när vi dansade på öster i lördags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback