Det har ju varit bättre

Har vart så jääää*la sur idag, förlåt att jag svär.. Vet inte varför men känner att den här dagen verligen inte varit den bästa. Skolan var bara allmänt seg. Kändes som att det bara var vår klass på skolan. 3:orna är borta. Aa, allt var bara sämst. Som tur var blev mitt humör bättre ju längre dagen gick. Slutade redan vid 12 och då åkte jag hem och solade. Ska till frissan nu runt 3. Älskar när nån pysslar med mitt hår, haha!
Vid 17 är det samling på P18 för att sen åka mot Slite där det är match!! GRYMT taggad må jag säga. Plus att vi får våra nya overaller idag, så det gör det hela mycket roligare :)
Jätte charmig bild från igår I know. Var nämligen med delar av fotbollslaget i Almedalen och myste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback