Hejdå Sp10B, hej SP10C!!

Just nu är jag på ett gaaaaalet bra humör! Hade klassbytardag idag, som jag förövrigt varit väldigt orolig över. Dels över om jag skulle komma in och dels vilka jag isåfall skulle få gå med. Kan ju säga att jag blev så mycket gladare än vad jag trott. Allt nytt folk och Josefine!! IIhh, vi ska gå i samma klass :D
Vi var ganska många tjejer och alla är så himla söta och trevliga. Det första vi gjorde var att börja och prata om studenten, hahah!
Är sjukt glad att jag ska ta studenten med dessa personer känner jag :)
Nu längtar jag redan till hösten då skolan börjar, det har jag nog aldrig gjort!


Eftersom humöret är på topp så slängde jag ihop en muffinssmet. Åh herregud vad god den var.
Nu är dom inne i ugnen innan jag får ta ett smakprov!
Kan lägga ut recept om ni vill :)

Jag visste att det skulle bli bra!!

Me and Joss ♥


Kommentarer
Postat av: Jooosiii

Såååå himla härligt!!!

Det här kommer bli bäst, Nu kör viii!

LYCKA ♥

2011-06-14 @ 14:22:13
Postat av: Anonym

Vad ska du gå för linje?

2011-06-15 @ 12:48:18
Postat av: svar;

Jag ska gå mediaprofil :)

2011-06-15 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback