KM

Sorri att jag inte bloggade igår, men så kan det gå :)
På förmiddagen var jag ute och sprang 5:an med Ellinor. Väldigt härligt efteråt men vi båda var typ helt döda när vi sprang!
Efter det kom jaag hem duschade och så pluggade jag lite. Runt 3 mötte jag Sofia och vi såg alla fina studenter. Cyklade sen till dansskolan och vilade upp oss inför zumba passet. Var helt slut efter att jag sprungit så jag kände att jag knappt tog i, bara vissa tillfällen :)
Idag var det KM på P18. Alla lagen var där och vi blev indelade i olika lag. Allt från 6 åringar upp till typ 20 åringar. Jag och Amanda var lite ledare för vår grupp och det gick ganska bra faktiskt. Vi kom till final men förlorade med 1 mål. Aja, kul har vi iaf haft!
När jag kom hem solade jag lite sen duschade jag. Ska äta hos grannarna om en timme-trevlans!
Lite bilder från studentkortegen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback